8 maj 2008

FRÄCKA CRAVINGS

Okej, nu har jag läst jättemycket om graviditet på nätet.
Det står samma sak överallt, men jag tänker att det inte kan skada att repetera.
Just nu är jag mest inne på olika gravidsymtom och när de förväntas inträffa.
Jag har inte så många ännu.

Jag ser mest fram emot fräcka cravings och det här med att äta typ varje timme. Resten av symtomen verkar inte så roliga, men att få äta varje timme har jag drömt om stora delar av mitt liv. Finally har jag nått fram till dagen då jag kan göra det utan att skämmas (lika mycket).

Min pojkvän ser också fram emot det här med fräcka cravings. Varje dag när jag kommer hem frågar han med hopp i rösten:

- Har du fått några cravings än? Jag kan fixa en drickaflaska med bearnaisesås åt dig som du kan ha bredvid sängen om du vill.

Än så länge låter drickaflaska med bearnaisesås ungefär som det äckligaste jag har hört talas om. Men jag lever på hoppet. Förstå hur roligt det skulle vara om man vaknade mitt i natten och bara: "Nä, men om man skulle ta sig en slurk bea innan man somnar om? Det verkar härligt."

Inga kommentarer: