28 maj 2008

MMM... BEBISKLÄDER

Igår följde jag med min kollega in på Lindex barnavdelning.
Big misstake.
BIG.
Huge!
Jag kommer vara tvungen att sitta på mina egna händer i sju månader framöver, annars kommer jag att börja attackköpa små söta bebiskläder med retromönster på vilken sekund som helst. Jag ber också till högre makter att jag inte ska komma på att Tradera är helt smockat med fynd till en liten person. Jag vet vad som kommer hända samma sekund som jag kommer på det. Traderaträsket är ett träsk jag är väl förtrogen med. Det är svårt att sätta ord på allt det onda som hänt mig (Läs: Min plånbok) på Tradera. Men vi kan säga så här: Traderaträsket är ett mörkt, mörkt ställe som jag aldrig mer vill hamna i.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hmm, hur gick det nu igen med det där till slut...
/Linda