9 november 2008

MARDRÖMMEN

Jag drömde att det blev som i Cityakuten, när Dr Carter väntade barn med sin skitsnygga tjej som han träffat i Afrika, jag har glömt vad hon hette. Anyhow, hon var gravid och fin och de satt och tittade på tv och helt plötsligt kom de på att bebisen inte sparkat på ett tag och Dr Carter bara: Shit, vi måste nog kolla upp det här. Och så åkte de till sjukhuset i ilfart och där konstaterade Dr Carter att bebisen hade dött i magen, och Dr Carter grät floder och den skitsnygga tjejen grät ännu mer och sedan fick den skitsnygga tjejen föda fram det döda barnet och då grät de ÄNNU mer och och sedan kunde de inte prata med varandra för allt var så tragiskt och så gjorde de slut.

Så drömde jag att det blev.

Exakt.

Hjälp.

2 kommentarer:

Gry sa...

Jag hade de otäckaste mardrömmar när jag var ungefär lika gravid som du ;-) Som tur var läste jag i en bok att det var helt normalt just vid den tiden av graviditeten. PUH.... Så, det är förmodligen helt normalt att ha sjuka drömmar om all världens elende just nu.

Hoppas det känns tröstande!

//Gry

Anonym sa...

Well, allt jag kan säga är: Se inte om Riket som jag har gjort i helgen. För du vill väl inte drömma om att föda ut vuxna, skäggiga män?