5 november 2008

VECKA 31


På allmän (läs: carolines) begäran: Min lekamen i detta nu.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Fiiiint! Jag har också begärt det, fast jag kanske har glömt att tala om det för dig. :)

Anonym sa...

Vad fiiint! Och vilken underbar klänning! var kommer den ifrån?
Lycka till med allt!!

Definitivt preggo sa...

Den här skrynkliga gamla trasan? HM, förra sommaren tror jag bestämt.

Anonym sa...

Japp på min begäran ;)
Och det var ju en riktigt kalaskula du hade... inte så långt kvar nu.
Fin mage och riktigt snygg klänning!!

Anonym sa...

Fina, fina lisan, tror ingen är så fin som du med bäbis i magen! Och lägenheten ser ju ljuvlig ut!

Anonym sa...

SNIGG! Fast det visste jag ju redan.

30-nånting sa...

Väldigt fint! Jag är avis på din mage, men får nöja mig med min breda och platta ca 4 veckor till.