20 september 2008

DET ÄR KLAPPRET SOM GÖR DET

Vad löjligt svårt det är att känna sig fin när man blir tjockare för varje dag som går.
Inte det att jag inte gillar min nya mage (sanna mina ord, jag har aldrig varit med om något festligare! Jag kan liksom inte sluta titta på den.)
Men liksom... så särskilt het känner man sig ju faktiskt inte så ofta nu för tiden.
Det är resår upp till brösten och pust och gnäll varje gång man ska knyta skorna.
Ont i ryggen börjar jag få också.
Glamouren!

Baserat på ovanstående är jag ohyggligt nöjd med mina nya höststövlar som jag hittade för en billig penning i Malmö igår. De klapprar glamouröst när man går! Jag tänker ha dem på mig inomhus mot parkettgolvet hela helgen som pepp. Mmm... klapper. Dagens bästa ljud.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fin är du!

Anonym sa...

Jag älskar klapper. Känner mig så snygg när det klapprar om mina steg.