8 december 2008

PRISET MAN FÅR BETALA

Ingen rygg kvar, nej.
Men väl ett färgglatt barnrum!

7 kommentarer:

Anonym sa...

JAg blir glad bara jag ser rummet. Och tänk när det ligger ett litet barnbarn i den fina sängen. Oh, vad det ska bli kul!!

Anonym sa...

ooh! Man blir ju så sugen på barn (att vara barn menar jag) när man ser dte här rummet...
Tänk om man kunde få plats i sängen där. :(

30-nånting sa...

Oj vad fint! Turtle kommer att trivas som fisken i vattnet!!!

Anonym sa...

Du är härmed anställd som inredare åt mig. Infinn dig på arbetsplatsen efter barnledigheten. Lönen är inget att hänga i granen men jag kan vara rätt trevligt sällskap.

Asplövspuls sa...

herrejösses vilket fint barnrum! ÅÅH!! bra jobbat!

Tusset sa...

Vilket urfint barnrum!

Anonym sa...

Så himla fint. :-)