16 januari 2009

BF+7

Jaha, så bebisen har FÖRSVUNNIT från bebisräknaren! Ungefär som i en mardröm jag drömde inatt. Plötsligt var magen borta, och bebisen var försvunnen. Jag letade till och med under sängen, men inte ens där fanns den. När jag vaknade blev jag skitlycklig över att magen var kvar. Då vet jag i alla fall var ungen håller hus.
Ser det hur som helst som ett tecken - nu ryker den där bebisräknaren.

Idag bakar jag bullar, lyssnar på Orup och sjunger med högt i alla låtar.
Driver inte det ut bebisen så blir jag nästan orolig på allvar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det som ett tecken... bebisen försvann fårn räknaren, eftersom den är påväg nån annanstans... typ ner för kanalen , eller nått.

Helsike vad det är trist att vänta nu, ju. ;-)

Johanna sa...

Jag drömmer att jag är gravid och bebisen vägrar komma ut. Skyller helt på din bloggbebis! Ska se om jag kan försöka krysta ut den inatt.

MANNY-KEN sa...

Åh shit! Den väntan... Men du har nåt så GRYMT koolt framför dig. Lycka till!

RvT sa...

Uh, läbbig dröm. Tänk på att du om SENAST en vecka är på förlossningen. I Stockholm får vi ju bara gå över fjorton dagar nuförtin. Och en vecka är ju inte så mycket, EGENTLIGEN. Bara.. 168 timmar att fylla med.. Sömn och pyssel?