14 augusti 2008

WOHOO, EN BEBIS!

Shit, var köper man en sådan där ultraljudsmaskin egentligen?
Jag måste ha en!
Turtle-tv är den bästa sortens tv jag sett.

En liten, liten människa låg där inne och kickade loss.
Väldigt glad för det.
Det HADE kunnat vara en Mc Donaldsförpackning med pommes frites, det hade det.
Inte konstigt man blir lättad när barnmorskan visar upp två små ben, två fina armar, ett huvud, ett dunkande hjärta, en hel ryggrad och en fin tjock mage istället.
Snyggaste bebisen jag någonsin sett, tror jag.

Och, för att stilla er nyfikenhet:

FAQ KRING TURTLES ULTRALJUD


Fråga: Såg ni vad det var för färg på stridsköldpaddans ögonbindel?
Svar: Nej. Bilden var i svartvitt.

Fråga: Så Turtle sparkade, sa ni. Var han/hon vänsterfotad eller högerfotad? Det har viss betydelse för den framtida fotbollskarriären.
Svar: Tricky question. Vi tror på dubbelfotad. Det var hur som helst fint fotarbete på ungen.

Fråga: Hade Turtle sköld?
Svar: Nej.

Fråga: Sa Turtle att han längtade efter sin morfar?
Svar: Nej, men han/hon tänkte det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nästa gång du chattar med hennom?!kan du väl fråga om haon vill ha midjesnickisar eller vanlig hängslemodell

Anonym sa...

Ååå, nu ska jag genast inte slänga (pah, som om jag någonsin tänkt tanken!) min lite för lilla Modo-tröja. Jag vet precis vem som ska få växa i den! Om sisådär 18 år kanske han/hon är mogen att följa med på O'learys första gången. Det är väl sånt man har morbrorsor till?

Anonym sa...

Varför pratas det inte om mormor?? Ställ den frågan till honom istället. Längtar du efter mormor? För mormor längtar efter dig!

Anonym sa...

Ja, man skulle ha det som Tom Cruise, ha en egen UL-maskin hemma!

Anonym sa...

Eftersom alla andra i familjen envisas med att vara roliga och skriva vill jag också vara med och leka. Yo, Turtle. Om du skulle ta och växa till dig lite så att du kan komma ut nån himla gång? Jag längtar efter att få bli världens coolaste moster, förstår du väl? Vi kommer att bli ett bra busteam, du och jag. Minstone ett av de sniggaste, om du frågar mig. Längtar ester dig! (Och din mamma). Puss!