6 november 2008

SVERIGES MEST MÖNSTRADE BEBIS

Holy crap, man kan inte ha mig lös på stan.
Jag köper alla mönstrade bebiskläder jag hittar, helt utan kontroll.
Är det inte bodies med bilar eller sköldpaddor eller gitarrer eller moln på så är det bodies med kaniner, verktyg eller valar på. Å, eller ufon!
Jag kommer att vara tvungen att vara hemma och byta kläder på Turtle fem gånger i sekunden om vi ska hinna använda allt fint jag samlar på mig. Plus det faktum att vår bebis utan tvivel kommer att kunna kvala in i den å så prestigefyllda tävlingen Sveriges Mest Mönstrade och spöa skiten ur alla pastellbebisar redan innan han/hon uppnått en ålder av två månader.
Mmm... mönster.
Fy farao vad fint.

4 kommentarer:

www.jansdotter.net/blogg.asp sa...

Men sören, vad jag saknar magen när jag ser din vackra!

Minna sa...

köp strlk 74, det kan bebisen ha lääääänge. 56-68 betar den av på några månader.

Anonym sa...

Kaia kanske kan tävla med Turtel i mönster eller iaf i mest ränder på olika håll. Med de bor ju i olika länder så Kaia blir nog Turtels norska motsvarighet eller vad tror du? Och har du köpt mycket små klder får du bara hoppas att du får en så liten skrutt som vi. Hon har fortfarande stl 62-68 och är snart 9 mån!

Anonym sa...

Lugn, sirran. Om du bara lyckas få en bäbis som är lika smärt och smidig som sin moster så kommer de där små kläderna att räcka i en evighet. Jag är trots allt rätt så gammal och har ändå bara storlek 40, fattar du vad litet? Turtles kläder är ju i allsin dar flera storlekar större, för visst har han/hon storlek 56? Chill, sirran. Turtle grejar biffen.