13 januari 2009

BF+4

"De flesta förlossningar börjar på natten" står det överallt.
Vilket givetvis får som följd att jag numera hoppfullt skuttar (eh, läs: vältrar mig oerhört ograciöst) i säng på kvällarna och tänker "I natt! I natt kommer det nog att sätta igång! För nu känns magen ganska weird och jag har sammandragningar mest hela tiden och gör det inte liiiiite liiiiite ont ner mot ljumskarna också?"

Och sedan vaknar jag på morgonen och det har inte hänt ett dyft.
Envisa unge, vi längtar liksom efter dig.
FATTA!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inatt börjar det. Helt säker. Lycka till!

Anonym sa...

Jag drömde att ni åkte med ilfart till sjukhuset i natt! Stämde det?? Det blev en flicka seru (och allt gick smooth as silk).
/Linda

Anonym sa...

Jaha.. så var det dagen D nu då.....

Kommer du ihåg kommentaren den 7:e... då var det bara en vecka kvar. Och en vecka senare är det idag.

Jag går här och dammsuger och har "fäjk-värkar". Hoppas det hjälper dig på vägen! ;-)