16 maj 2011

13 DAGAR AND COUNTING...

Har visst helt tappat fokus på den här bloggen och ägnat mig åt bebisväntan och löpsedelsmakande på andra bloggen istället, hoppsan hejsan, så kan det gå.

ANYWAYS. Det har gått 13 dagar nu sedan beräknat förlossningsdatum nu, och bebisen där inne har fortfarande inte kommit ut.

Idag har jag börjat kolla på "En unge i minuten" och lipat mig svullen i ansiktet över förlossningar. Tror allt lipande beror på att jag är 1: Avundsjuk på att andra människor verkar få föda barn, och jag mest verkar få vänta barn, och 2: Nervös över att jag snart ändå kommer behöva gå igenom hela den där grejen själv. Mycket oklart om det är ett så himla bra drag att se sådana där serier så här nära inpå att man själv ska ligga där själv och vrida sig i plågor. Mycket.

På onsdag sätts i alla fall min förlossning igång om inget hänt innan dess.

Dit är det mindre än två dygn.

Alltid något.

Inga kommentarer: