3 maj 2011

FÄRDIGBAKAD

10 kommentarer:

Maria sa...

Tycker det är festligt med bebisräknaren som räknar uppåt när man gått över...

stina sa...

FIN

Sara sa...

SPÄNNANDE!

mor Lena sa...

Jag tycker att du är så FIIIIN!!!

Anonym sa...

Fin-fin mage!
Är nyfiken på er sänggavel, köpt eller egen-tillverkad?
Lycka till m nya tillskottet. När han/hon väl väljer att titta ut!
/Åsa

msn00b sa...

Jag är så himla nyfiken på hur ni inrett i barnrummen, kan du inte snälla visa lite därifrån? Det var så fint i förra lägenheten att jag är nyfiken på hur ni gjort nu!

Also, elefanten med paraplyet som ni hade på väggen i förra lägenheten, var den målad på fri hand eller var det en schablon?

Definitivt preggo sa...

Åsa! Sänggaveln har vi gjort själva. Köpte en spånskiva, häftade fast lite vadd med häftpistol och sedan ett tyg över hela härligheten. Den står bara inklämd bakom sängen, liksom, inga skruvar i väggen eller så. Funkar jättebra!

msn00b - jodå, kan absolut visa! Snart. Måste bara bli liiiite mer färdig först. Rufus rum är klart jättejättesnart. Bebisens rum är klart... inte alls. Men ska absolut visa vad det lider! Elefanten jag målade på väggen i Rufus rum sist var hämtad från pekboken "Äntligen regn". Jag la in bilden i datorn, smällde upp den med projektor på väggen och målade av.

msn00b sa...

Ååå tack snälla för svar!Och tack för tips om projektorgrejen det blev jag jätteglad för!

Anonym sa...

Du är ett fint preggo, Lisa. Ser så harmonisk och moderlig ut att jag blir helt imponerad.

designofluna sa...

Härlig bild! Hoppas bäbisen har kommit nu och allt gått bra.
Kram Malin