4 juni 2008

BARNBARNSBOMBEN

På fredag släpper vi barnbarnsbomben för mina föräldrar och syskon.
Jag är så sjukligt uppspelt över detta faktum att jag snart går av på mitten.

- Snälla, snälla, snälla, får jag göra det till en jättestor dramatisk grej så det blir som på film?
- Japp. Det är din familj, du får dramaqueena dig blå om du vill.
- Sweet.

Jag har tonat ner mig en aning från Zlatan-nivån.
Tänker istället satsa helhjärtat på mellanstadiets dramatrumf: DE HEMLIGA LAPPARNA.
Formuleringarna har jag filat på i veckor nu.
Det kommer bli bra det här.
Flaggdag som det är och allt.

3 kommentarer:

Gry sa...

Åh, vad kul!! Jag kan nästan känna spänningen ända hit!

Måste fortsätta följa dig, trots att det nu är några år sen jag fick mina barn....

Hoppas det är OK att jag länkar dig?

Kram Gry

Anonym sa...

Underbar blogg. Vi försöker bli gravida men har inte lyckats än. Men men, det kommer väl...
Kul å följa din resa!
Lycka till med avslöjandet!

Definitivt preggo sa...

Välkomna hit, ni snälla snälla läsare. Givetvis får du länka, Gry!